Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Esnaf Vatandaş Bu Çukuru Biz mi Kapatalım Kimin Görevi
Samsun’un Bafra ilçesi, Hacınabi Mahallesi Atatürk Bulvarı yolu üzerindeki oluşan çukur Tehlikeye Davetiye çıkarıyor.


Hacınabi Mahallesi Atatürk Bulvarı yolu üzerindeki Esnaf ve vatandaş yetkililere seslendi. Bu yol üzerinde oluşan Çukuru kim kapatacak, vatandaş, esnaf, Büyükşehir veya Bafra Belediyesi mi ?

Bu yol üzerindeki tehlikeli çukur için yaptığımız müracaat havada kaldı, ne gelen var ne soran var. Yetkiler büyük ihtimal bizden bekliyor galiba araçlar, motosiklet ve bisiklet sürücüleri tehlike saçmaya devam ediyor.

Yağan yağmurdan dolayı aşınan derinleşen büyüyen çukurda, bazı araçlar geçerken taş fırlatıyor asıl tehlike bu.
İllahi birilerine bir şey olması mı gerekiyor tehlike saçan çukurun kapatılması için.
